пн-сб 07:00-22:00
нд – вихiдний
Чекаємо на ваш дзвінок
+ 38 (097) 060-66-06
Головна   >   Договір оферти

ДОГОВІР ОФЕРТИ

Публічний договір (Договір публічної оферти) про надання послуг

ФОП Малашко Олександра Олександрівна зареєстрована відповідно до законодавства України, реєстраційній номер облікової картки платника податкив 3806600941 (іменується в подальшому –«Клуб»), і будь-яка особа, яка прийняла (акцептувала) дану оферту (іменується в подальшому «Клієнт»), з іншої сторони, далі Клуб і Клієнт разом іменуються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», уклали даний Публічний договір (Договір публічної оферти) про надання послуг (іменується в подальшому «Договір») про наступне.
Даний Договір, а також Додаток №1 до нього , разом надалі-Договір є публічним, відповідно до ст.633 Цивільного кодексу України, їх тексти розміщені на Веб-сайті Клубу, адресовані необмеженому колу осіб та їх умови є однакові для всіх Клієнтів.

Визначення термінів, що застосовуються у Договорі
«Акцепт» – повне, безумовне та беззастережне прийняття Клієнтом умов визначених цим Договором шляхом вчинення дій, зазначених в розділі 1 даного Договору, без будь-яких виключень, обмежень та застережень згідно із частиною 2 статті 642 Цивільного кодексу України.
«Веб-сайт Клубу» – https://performancesport.com.ua/

«Правила спортивного клубу «PerformanceSport» або «Правила Клубу» – Додаток № 1 до даного Договору, який є його невід‘ємною частиною і вважається укладеним між Сторонами з моменту прийняття (акцепту) Клієнтом Договору, та який містить правила, яких Клієнти Клубу зобов’язані дотримуватися, умови надання Послуг, регулює відносини між Сторонами, що виникають в процесі виконання Договору.
«Клієнт» – будь-яка фізична або юридична особа, яка акцептувала даний Договір.
«Вигодонабувач» – неповнолітня фізична особа, законний представник якої акцептував Договір з метою отримання такою неповнолітньою особою Послуг на умовах даного Договору та Додатків до нього.
«Супроводжуюча особа» – один із батьків або законний представник, який представляє інтереси неповнолітньої особи «Вигодонабувача», акцептував (підписав) Договір з метою отримання неповнолітньою особою – «Вигодонабувачем» Послуг на умовах даного Договору та Додатків до нього та супроводжує неповнолітню фізичну особу «Вигодонабувача», але не отримує фізкультурно-спортивні послуги в клубі.
«Послуги» – фізкультурно-спортивні послуги, які надаються Клубом згідно умов даного Договору.
«Комплекс послуг» – послуги, включені у вартість Клубної Картки.
Інші терміни, які вживаються з великої літери в цьому Договорі, Сторони розуміють таким чином, як вони визначені в Додатку № 1 до Договору.
«Авансовий рахунок» – означає наявність грошових коштів, перерахованих (поповнених) Клієнтом Клубу у якості авансового платежу, на випадок оплати додаткових послуг, якими користуватиметься Клієнт протягом строку дії Клубної Картки і які не входять до Комплексу послуг, передбаченого категорією Клубної Картки Клієнта.
«Клубна Картка» – види (умови) членства в Клубі, що відрізняються один від одного за вартістю, переліком Комплексу послуг, що входять у вартість даного виду членства і порядком їх надання Клубом. Визначаються відповідно до положення про види Клубних Карт та діючим прейскурантом цін Клубу на Клубні Картки.
«Прейскурант цін» – документ, в якому зазначаються ціни на послуги, що надаються Клубом.

1. Акцепт оферти
1.1.Підтвердженням повного та безумовного акцепту Клієнтом даного Договору є внесення Клієнтом оплати за Послуги, що свідчить про прийняття ним цієї публічної оферти.
1.2.Договір вважається укладеним без його подальшого підписання Сторонами з моменту отримання Клубом оплати Послуг. Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному Сторонами.
1.3.Укладаючи Договір, шляхом акцептування Клієнт підтверджує факт ознайомлення та згоди в повному обсязі з усіма умовами даного Договору та Додатку №1 до нього, а також автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям умов Договору, Додатків до нього, що є невід’ємною складовою частиною Договору, та дає згоду отримати Послуги на встановлених Клубом умовах з моменту оплати обраних Послуг.
1.4.Укладаючи Договір в інтересах Вигодонабувача на умовах даного Договору, Клієнт тим самим зобов’язується ознайомити його з усіма його умовами та забезпечити повне, неухильне та постійне дотримання всіх таких умов, за що несе відповідальність перед Клубом.

2. Предмет Договору
2.1.Клуб зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором та всіма додатками до нього, надати комплекс фізкультурно-спортивних послуг (далі – Комплекс послуг), відповідно до обраної Клієнтом категорії Клубної Картки, а Клієнт зобов’язується оплатити Послуги в розмірі, який встановлено Договором та дотримуватись умов даного Договору, Додатків до нього, Правил Клубу, правил техніки безпеки, умов користування Клубною Карткою, прейскуранту цін Клубу.
2.2.Клуб зобов’язується надати Комплекс послуг за адресою: м. Львів вулиця Голубовича, 22 приміщення спортивного клубу «Performance Sport» (далі – Приміщення Клубу).
2.3.Доступ в Приміщення Клубу можливий лише на підставі Клубної Картки яка є іменним документом, який Клієнт отримує після отримання Клубом оплати відповідно умов Договору.
2.4.Клубна Картка дає право отримати Комплекс послуг протягом терміну дії Клубної Картки відповідно до обраної категорії.
2.5.У разі, якщо батьками або одним з батьків за інформованою згодою другого з батьків прийняте рішення про отримання Послуг їх неповнолітньою дитиною, вона виступає як Вигодонабувач та щодо неї діють усі умови Договору та Правила Клубу.
2.6.Акцептуванням даного Договору з метою отримання неповнолітньою особою Послуг на умовах даного Договору та Додатків до нього Клієнт підтверджує, що він є законним представником такої неповнолітньої особи (Вигодонабувача), діє за умови обопільної згоди з другим з батьків Вигодонабувача і його права як представника Вигодонабувача жодним чином не обмежені.
2.7.Клубна Картка видається Клубом на підставі оригіналу документу, що засвідчує особу, та є персоніфікованими. Їх використання не може бути здійснено іншими особами, за винятком умов, передбачених у р.4. п.4.1.4 даного Договору.
2.8.Клуб та Клієнт підтверджують, що даний Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.

3. Вартість Послуг та порядок розрахунків
3.1.Вартість Послуг, що надає Клуб відповідно до обраної Клієнтом категорії Клубної Картки, зазначена у прейскуранті цін Клубу, що діють у момент акцептування даного Договору Клієнтом, та є його частиною, згоду на яку Сторони виражають шляхом акцептування даного Договору на умовах, викладених в ньому.
3.2.Оплата Комплексу послуг за даним Договором здійснюється Клієнтом одноразово, шляхом стовідсоткової попередньої оплати в дату акцептування даного Договору в гривнях шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Клубу або шляхом внесення готівкових грошових коштів в касу Клубу. Датою оплати Послуг вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Клубу (в разі безготівкової оплати) або дата внесення готівкових грошових коштів в касу Клубу (в разі готівкової оплати).
3.3.Оплата, що отримана за Послуги визнається доходами майбутніх періодів (так як витрати, пов’язані з обслуговуванням Клієнта, виникають протягом дії Клубної Картки та розподіляються пропорційно), починаючи з моменту активації Клубної Картки до дати закінчення строку її дії.
3.4.Кошти, сплачені Клієнтом за Комплекс послуг за акційною ціною, поверненню не підлягають ні за яких умов, ця умова є суттєвою, додатковою та повністю погодженою Сторонами даного Договору.
3.5. В разі, якщо протягом строку дії Клубної Картки Клієнт виявить бажання користуватися додатковими послугами, які не входять до Комплексу послуг, передбаченого категорією Клубної Картки Клієнта, то оплата додаткових послуг здійснюється шляхом списання грошових коштів на рецепції Клубу з балансу «Авансового рахунку»* Клієнта. Грошові кошти на «Авансовий рахунок» Клієнт вносить у готівковій (через касу Клубу) або безготівковій формі в гривнях в розмірі не меншому, ніж вартість додаткових послуг, якими він має намір скористатися.
* Термін «Авансовий рахунок» означає наявність грошових коштів, перерахованих(поповнених) Клієнтом Клубу у якості авансового платежу, на випадок оплати додаткових послуг, якими користуватиметься Клієнт протягом строку дії Клубної Картки і які не входять до Комплексу послуг, передбаченого категорією Клубної Картки Клієнта.

4. Права та обов’язки Сторін
4.1. Клієнт має право:
4.1.1. Вимагати належного ставлення та поваги до себе з боку працівників Клубу;
4.1.2.Отримувати Послуги на умовах та в порядку, передбачених цим Договором та Правилами Клубу у відповідності до категорії та типу Клубної Картки, обраної Клієнтом;
4.1.3.Перейти з однієї категорії Клубної Картки на більш дорогу категорію Клубної Картки шляхом доплати суми різниці між їх вартістю на залишок строку дії Клубної Картки, яка оформлювалась першою;
4.1.4.Одноразово з моменту укладення Договору переоформити його на іншу особу, яка не є наразі чи раніше не була Клієнтом Клубу, за що з Клієнта стягується плата, згідно прейскуранту цін. У разі переоформлення Клубної Картки залишок грошових коштів на «Авансовому рахунку» не переноситься на іншу особу;
4.1.5.Протягом строку дії Клубної Картки користуватися додатковими послугами, які не входять до Комплексу послуг, передбаченого категорією Клубної Картки Клієнта, і оплачувати їх вартість згідно прейскуранту цін Клубу шляхом внесення грошових коштів на «Авансовий рахунок» в якості стовідсоткової попередньої оплати вартості додаткових послуг, якими Клієнт виявить бажання скористатися.
4.2. Клієнт зобов’язаний:
4.2.1.Сплатити вартість Послуг обраної категорії Клубної Картки, вказаної у відповідному Додатку до даного Договору на умовах і в строки, передбачені цим Договором;
4.2.2.Дотримуватись усіх умов даного Договору, Додатків до нього, Правил Клубу, правил техніки безпеки тощо. В разі, я
4.2.3.Якщо цим Договором та/або умовами користування Клубною Карткою, встановлено додаткові вимоги, спеціальні умови та інші положення, що передбачають певні обмеження щодо Клієнта в порівнянні з умовами Правил Клубу, то такі вимоги, спеціальні умови та інші положення, що передбачають певні обмеження щодо Клієнта в порівнянні з умовами Правил Клубу мають переважну силу і Клієнт повинен дотримуватись таких вимог, спеціальних умов та інших положень, що передбачають певні обмеження щодо Клієнта в порівнянні з умовами Правил Клубу.
4.2.4. Дотримуватись правил громадського порядку та суспільної моралі;
4.2.5. Охайно та дбайливо ставитись до обладнання, інвентарю та іншого майна Клубу;
4.2.6.Шанобливо ставитись до відвідувачів та співробітників Клубу, не допускати зі свого боку дій, які можуть завдати шкоду відвідувачам та/або співробітникам Клубу.
4.3. Клуб має право:
4.3.1.Вимагати від Клієнта сплати вартості Послуг та додаткових послуг (якими Клієнт виявить бажання скористатися) відповідно до умов даного Договору;
4.3.2.В односторонньому порядку вносити зміни та доповнення до Правил Клубу, прейскуранту цін, інформація про що буде розміщуватись в Приміщенні Клубу. Нові умови змінюють або ж доповнюють попередні;
4.3.3.Відмовитися від виконання своїх зобов’язань і розірвати Договір у випадку систематичних (більше трьох разів) порушень Клієнтом умов Договору та/або Правил Клубу та/або правил техніки безпеки та/або умов користування Клубною Карткою. При цьому Клуб не повертає Клієнту грошові кошти, сплачені ним за цим Договором;
4.3.4.Розширювати Комплекс послуг, що надаються в Приміщенні Клубу, вводити нові типи, види і категорії Клубних Карток без погодження з Клієнтом;
4.3.5.В односторонньому порядку, дотримуючись принципу добросовісності, змінювати сторону виконання зобов’язань, повідомивши при цьому Клієнта та не змінюючи Комплекс послуг, які необхідно виконати згідно Договору.
4.3.6.Залучати до виконання своїх обов’язків за цим Договором третіх осіб, включаючи, але не обмежуючись, для надання Комплексу послуг, додаткових послуг.
4.3.7.Відмовитись від надання Послуг і розірвати Договір у разі виявлення або отримання інформації про наявність у Клієнта протипоказань, які створюють загрозу життю або здоров`ю Клієнта та/або інших Клієнтів та/або персоналу Клубу. У цьому випадку Клуб не повертає Клієнту грошові кошти, сплачені за Послуги;
4.3.8.Вимагати надання Клієнтом оригіналу довідки від лікаря про стан здоров’я при наявності у Клієнта ознак, що вказують на те, що стан здоров`я Клієнта може становити загрозу Клієнту та/або іншим Клієнтам та/або персоналу Клубу, а в разі підтвердження наявності таких ознак, Клуб має право відмовитись від надання Послуг Клієнту і розірвати Договір. У цьому випадку Клуб не повертає Клієнту грошові кошти, сплачені за Послуги;
4.3.9.Не допускати до Приміщення Клубу, а у випадку виявлення в Приміщенні Клубу негайно припинити таке відвідування Клієнта, що перебуває або має ознаки перебування в стані алкогольного

та/або наркотичного сп’яніння чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;
4.4. Клуб зобов’язаний :
4.4.1.Забезпечити надання Послуг згідно умов Договору за умови належного виконання Клієнтом своїх зобов‘язань за Договором;
4.4.2.Створити усі необхідні умови, щоб Клієнт міг на власний розсуд скористатися як базовими, так і додатковими послугами;
4.4.3. Виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства України.
5. Відповідальність Сторін
5.1.У випадку невиконання або неналежного виконання зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність згідно даного Договору та відповідно до чинного законодавства України. Окрім відповідальності, передбаченої в цьому розділі 5 Договору, Сторони несуть відповідальність відповідно до інших положень даного Договору, які містять норми відповідальності.
5.2.Укладаючи Договір, Клієнт заявляє, що не має медичних протипоказань для отримання фізкультурно-спортивних послуг в Приміщенні Клубу і самостійно несе повну відповідальність за стан свого здоров’я, а в разі укладення Клієнтом Договору в інтересах Вигодонабувача, Клієнт несе повну відповідальність за стан здоров’я Вигодонабувача.
5.3.Клуб не несе відповідальності за шкоду, заподіяну здоров’ю та/або майну Клієнта та/або Вигодонабувача, що сталася в результаті порушення Клієнтом та/або Вигодонабувачем умов даного Договору та/або Правил Клубу та/або правил техніки безпеки та/або в результаті протиправних дій третіх осіб і/або, якщо причиною завдання шкоди здоров’ю стало порушення правил користування обладнанням, в т.ч. спортивних та/або правил техніки безпеки. Клуб не несе відповідальності за шкоду, пов’язану з погіршенням здоров’я Клієнта та Вигодонабувача, якщо стан здоров‘я Клієнта/Вигодонабувача погіршився в результаті гострого захворювання, загострення травми або хронічного захворювання. Клуб не несе відповідальності за шкоду, пов’язану з будь-яким погіршенням здоров’я Клієнта та Вигодонабувача, а також травмами, що стали результатом або отримані в результаті отримання Послуг та/або додаткових послуг.
5.4.Клуб не несе відповідальності за збереження особистих і цінних речей, залишених Клієнтом в роздягальнях, в шафах, а також на усій території Приміщення Клубу.
5.5.Сторона звільняється від відповідальності за повне чи часткове порушення умов даного Договору, якщо вона доведе, що таке порушення сталося внаслідок дії форс-мажорних обставин, за умови, що їх настання було засвідчено документом, виданим відповідним компетентним органом згідно із законодавством України. Під форс-мажором у цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні події зовнішнього, щодо Сторін, характеру, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі чи бажанню Сторін, і які не можна за умови вжиття звичайних для даного заходів передбачити та не можна уникнути, включаючи, але не обмежуючись: стихійні лиха, вибухи, пожежі, епідемії, карантини, воєнні дії, прояви тероризму, тощо, а також видання актів органів державної влади чи місцевого самоврядування, які унеможливлюють або тимчасово перешкоджають виконанню Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Термін виконання зобов’язань відсувається відповідно до часу, протягом якого будуть діяти такі обставини. Якщо форс-мажорні обставини тривають більше 2 (двох) місяців, то кожна із Сторін має право ініціювати припинення даного Договору.
5.6.Сторони домовились, що Клуб має право стягнути суми штрафних санкцій та/або нанесених Клієнтом та/або Вигодонабувачем збитків/шкоди шляхом автоматичного списання відповідних грошових коштів з «Авансового рахунку» Клієнта. В разі, якщо сума, що знаходиться на «Авансовому рахунку» Клієнта є меншою ніж сума штрафних санкцій та/або нанесених Клієнтом та/або Вигодонабувачем збитків/шкоди, така різниця повинна бути оплачена Клієнтом протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання відповідної вимоги. В разі прострочення Клієнтом строку відшкодування збитків/шкоди більше ніж на 5 (п‘ять) календарних днів, Клуб має право розірвати Договір в односторонньому порядку. При цьому Клуб не повертає Клієнту грошові кошти, сплачені ним за цим Договором.
5.7.Клуб не несе відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Клієнту та/або Вигодонабувачу в разі настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Клубу.

6. Інші положення
6.1.Усі спори, що виникають з даного Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

6.2.Сторони гарантують одна одній, що володіють всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання даного Договору відповідно до його умов.
6.3.Акцептуванням Договору Клієнт добровільно надає згоду на збір, обробку та використання його персональних даних та персональних даних Вигодонабувача (в разі, якщо Вигодонабувач буде отримувати Послуги) та такі персональні дані можуть бути використані з метою повідомлення Клієнта про всі зміни, які можуть відбуватися в роботі Клубу, а також з метою забезпечення бухгалтерського обліку та реалізації інших питань господарської діяльності Клубу.
6.4.Клуб не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Клієнтом при укладенні Договору та Додатків до нього. Клієнт несе повну відповідальність за достовірність інформації, вказаної при укладенні Договору та Додатків до нього.
6.5.Сторони зобов’язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання даного Договору, за винятком випадків, коли це санкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до чинного законодавства України. За розголошення конфіденційної інформації Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
6.6.Даний Договір вважається погодженим Клієнтом та укладеним за місцезнаходженням Приміщення Клубу з дати акцептування Клієнтом. Договір діє до останнього дня строку дії Клубної Картки або до дати дострокового розірвання Договору, в залежності від того, яка з цих дат наступить раніше.
6.7.Клуб самостійно визначає умови даного Договору та Додатків до нього, які є його невід’ємною частиною. Клуб має право самостійно та в односторонньому порядку, без попереднього чи іншого попередження та в будь-який час змінити та/або доповнити умови даного Договору та додатків до нього, включаючи Правила Клубу. Нові умови замінюють попередні, про що Клуб інформує Клієнтів Клубу не менше ніж за 3 (три) календарних дні до вступу їх в дію, шляхом розміщення на рецепції Клубу та на Веб-сайті Клубу. З дати вступу в силу зміни та доповнення стають обов’язковими до виконання Клієнтом. Текст даного Договору та всіх додатків до нього розміщений для ознайомлення в мережі Internet за адресою: https:// performancesport.com.ua/
6.8.Сторони домовились і погодились, що даний Договір в цілому та будь-яка його частина відповідає вільному волевиявленню Сторін і не можуть бути визнаними такими, що не відповідають інтересам обох Сторін.
6.9.Даний Договір може бути припинений Клубом у випадках, передбачених цим Договором і чинним законодавством, а також за взаємною згодою Сторін, що оформлюється додатковою угодою до даного Договору. Не зважаючи на інші положення даного Договору, Сторони погодились, що Клуб має право з власної ініціативи в односторонньому порядку в будь-який час розірвати даний Договір.
6.10. Питання, не врегульовані Договором, регулюються чинним законодавством України.
7. Реквізити Клубу

Клуб:
ФОП Малашко Олександра Олександрівна
РНОКПП 3806600941
Україна, 79000, м. Львів вул. Голубовича,22
UA 88305299000002600201081036
ПРИВАТБАНК

ФОП Малашко Олександра Олександрівна

Додаток №1
до Публічного договору (Договору публічної оферти) про надання послуг Правила спортивного клубу «Performance sport»

1. Основні терміни і визначення Правил Клубу
1.1.«Клубна Картка» – види (умови) членства в Клубі, що відрізняються один від одного за вартістю, переліком Комплексу послуг, що входять у вартість даного виду членства і порядком їх надання Клубом. Визначаються відповідно до положення про види Клубних Карт та діючим прейскурантом цін Клубу на Клубні Картки.
1.2.«Період дії Клубної Картки» – термін дії Клубної Картки (термін відвідування Клубу Клієнтом Клубу) – обчислюється від дати активації Клубної Картки і впродовж встановленого Договором періоду часу.
1.3.«Заморожування Клубної Картки» – можливість за період дії Договору, призупинити термін дії Клубної Картки на певний період часу, згідно з умовами Клубної Картки.
1.4. «Комплекс послуг» – послуги, включені у вартість Клубної Картки.
1.5.«Додаткові послуги» – послуги, що не включені у вартість Клубної Картки та які надаються на території Приміщення Клубу за окрему плату відповідно до діючого прейскуранту цін на додаткові послуги Клубу.
1.6.«Групове заняття» – заняття, що проводиться інструкторами Клубу для Клієнтів Клубу, тривалістю від 30 до 90 хвилин залежно від формату заняття. Регламентується розкладом Клубу.
1.7.«Персональне тренування» (ПТ) – заняття з персональним тренером за індивідуальною програмою тривалістю до 60 хв. Проводиться після повної оплати, згідно прейскуранту цін Клубу.
1.8.«Спліт-тренування» – заняття з персональним тренером двох Клієнтів Клубу за індивідуальною програмою тривалістю до 60 хв. Проводиться після повної оплати, згідно прейскуранту цін Клубу.
1.9.«Авторський клас» – заняття, призначене для поглибленого вивчення обраної програми. Відрізняється від Групового заняття форматом проведення заняття, який включає етапи детального роз’яснення, а також відпрацювання окремої техніки/елементів. Акторський клас є індивідуально розробленою програмою тренера, яка повною мірою зможе розкрити обраний напрямок. Тривалість від 30 до 90 хвилин. Проводиться за додаткову плату.
1.10.«Технічні перерви» – перерви в роботі Клубу в цілому, кабінету відновлення (Performence recovery) та інших приміщень для проведення прибирання, санітарної обробки і технічного обслуговування за нормами експлуатації.
1.11.«Гість Клубу» – фізична особа, яка не є та не була раніше Клієнтом Клубу, а також не була Гостем Клубу, а відвідує Клуб на умовах послуги «Гостьовий візит», яка надається Клієнту Клубу, який запросив Гостя Клубу.
1.12.«Performance recovery» – окрема зона Приміщення Клубу, призначена для відновлення після тренувань шляхом проходження курсив масажу та пресотерапії.
1.13.«Авансовий рахунок» – грошові кошти, поповнені Клієнтом Клубу у якості авансового платежу, на випадок оплати додаткових Послуг, передбачених Договором та додатками до нього, якими скористується Клієнт. Грошові кошти внесені на «Авансовий рахунок» на користь певного Клубу не можуть бути використані Клієнтом у іншому Клубі або перераховані до нього.
1.14.«Лімітний рахунок» – можливість Клієнта у разі відсутності у нього на «Авансовому рахунку» достатньої суми або грошових коштів взагалі, сплатити вартість наданих Клієнту додаткових Послуг з обов’язковою умовою повернення Клієнтом такої суми Клубу шляхом внесення її на «Авансовий рахунок» та автоматичним списанням її на користь Клубу. Послуга «Лімітний рахунок» може бути використана в межах ліміту суми, яка встановлюється на власний розсуд Клубом та залежить від категорії Клубної Картки Клієнта. Можливість користування послугою «Лімітний рахунок» автоматично припиняється за два календарних тижні до кінця строку дії Клубної Картки Клієнта.
1.15.«Кліп-карта» – певна кількість додаткових послуг, що Клієнт Клубу сплачує одноразово. Вартість Кліп-карти напряму залежить від кількості додаткових послуг, що входять до неї, і визначається прейскурантом цін Клубу на додаткові послуги Клубу.
1.16.Усі поняття, вказані в розділі 1 цих Правил Клубу, трактуються нижче за текстом Правил Клубу в тому значенні, в якому вони визначені в розділі 1.

2. Положення про види Клубних карт, строк їх дії і можливості їх призупинення. Комплекс послуг, передбачений Клубною Карткою
2.1. Категорії основних Клубних Карток:
2.1.1. Клубна Картка «Разове тренування»
2.1.2. Клубна Картка «АБОНЕМЕНТ НА 1 МІСЯЦЬ»
2.1.3. Клубна Картка «АБОНЕМЕНТ НА 3 МІСЯЦІ»
2.1.4. Клубна карта «АБОНЕМЕНТ НА 6 МІСЯЦІВ»
2.1.5. Клубна карта «РІЧНИЙ АБОНЕМЕНТ»
2.2. Період дії основних Клубних Карток
2.2.1. Клубна Картка «АБОНЕМЕНТ НА 1 МІСЯЦЬ» – 1 міс (30 днів)
2.2.2. Клубна Картка «АБОНЕМЕНТ НА 3 МІСЯЦІ» – 3 міс (90 днів)
2.2.3. Клубна карта «АБОНЕМЕНТ НА 6 МІСЯЦІВ» – 6 міс ( 180 днів)
2.2.4. Клубна карта «РІЧНИЙ АБОНЕМЕНТ» -12 міс (360 днів)
2.3.Умови (призупинення) заморожування основних Клубних Карток :
2.3.1.Умови призупинення Клубної Картки можливі на добровільній основі лише у тому випадку, якщо заморожування передбачене видом Клубної Картки.
2.3.2.Заморожування Клубної Картки оформлюється на підставі звернення Клієнта у відділ продажу або телефонного дзвінка Клієнта в Клуб.
2.3.3. Заморожування оформлюється в день звернення Клієнта.
2.3.4.Мінімальний термін заморожування – 1 день. Загальна кількість днів та періодів заморожування визначається видом Клубної Картки і терміном її дії.
2.3.5.Заморожування здійснюється лише на майбутній період. Заморожування минулим числом неможливе.
2.3.6.В разі заморожування Клієнтом Клубної Картки, якщо така послуга передбачена категорією Клубної Картки
2.3.7. Клубна Картка «АБОНЕМЕНТ НА 1 МІСЯЦЬ» – 1 міс (30 днів) – заморожування 5 днів
2.3.8. Клубна Картка «АБОНЕМЕНТ НА 3 МІСЯЦІ» – 3 міс (90 днів) -заморожування 5 днів
2.3.9. Клубна карта «АБОНЕМЕНТ НА 6 МІСЯЦІВ» – 6 міс ( 180 днів) -заморожування 10 днів
2.3.10. Клубна карта «РІЧНИЙ АБОНЕМЕНТ» -12 міс (360 днів) – заморожування 60 днів
2.3.11.Активація Клубних карток
2.3.12.Активація Клубної Картки здійснюється з першого відвідування Клубу упродовж 60 днів від дати отримання Клубом оплати відповідно умов Договору або автоматично на 61 день з дати акцептування Договору. Період активації Клубної Картки визначається її типом.
2.3.13. Період активації Клубних Карток:
Клубні Карти повного дня – 60 днів з дати акцептування Договору Клубні Карти строком на 1 міс – у день акцептування Договору

Спеціальні пропозиції Клубних Карток – у день акцептування Договору

2.11. Комплекс послуг:
2.11.1. Комплекс послуг, які входять до Клубної Картки «РАЗОВЕ ТРЕНУВАННЯ»:
✔Відвідування Клубу згідно типу Клубної Картки.
✔ Повний доступ до тренажерного залу.
✔ Використання всього спортивного інвентарю
✔ Користування душовими кабінами та засобами індивідуальної гігієни
✔ Користування індивідуальною шафою в роздягальні на період перебування в Приміщенні Клубу.
✔ Користування комплектом рушників в день відвідування
✔ Консультація з тренером (виключно при умові попереднього запису)

2.11.2. Комплекс послуг, які входять до основної Клубної Картки «АБОНЕМЕНТ НА 1 МІСЯЦЬ»
✔Відвідування Клубу згідно типу Клубної Картки.
✔ Повний доступ до тренажерного залу (6 днів на тиждень)
✔ Використання всього спортивного інвентарю
✔ Безкоштовна діагностика фізичного стану тіла за допомогою професійного аналізатора «Tanita»
✔ Безкоштовний сеанс пресотерапії
✔ Користування душовими кабінами та засобами індивідуальної гігієни
✔ Користування індивідуальною шафою в роздягальні на період перебування в Приміщенні Клубу.
✔ Користування комплектом рушників в день відвідування
✔ Консультація з тренером
✔ Індивідуальний план тренувань (за умови придбання фізкультурно-спортивних послуг тренера)
✔ Участь у групових заняттях (відповідно до розкладу).
✔ Заморозка до 5 календарних днів
✔ Знижка 5 % на додаткові послуги (пресотерапія, послуги масажу)
✔ Безкоштовне стартове персональне тренування (виключно при умові придбання фізкультурно-спортивних послуг вперше, а не в разі подовження Клубної Картки).

2.11.3. Комплекс послуг, які входять до основної Клубної Картки «АБОНЕМЕНТ НА 3 МІСЯЦІ»
✔Відвідування Клубу згідно типу Клубної Картки.
✔ Повний доступ до тренажерного залу (6 днів на тиждень)
✔ Використання всього спортивного інвентарю
✔ Безкоштовна діагностика фізичного стану тіла за допомогою професійного аналізатора «Tanita»
✔ Безкоштовних 3 сеанси пресотерапії
✔ Користування душовими кабінами та засобами індивідуальної гігієни
✔ Користування індивідуальною шафою в роздягальні на період перебування в Приміщенні Клубу.
✔ Користування комплектом рушників в день відвідування
✔ Консультація з тренером
✔ Індивідуальний план тренувань (за умови придбання фізкультурно-спортивних послуг тренера)
✔ Участь у групових заняттях (відповідно до розкладу).
✔ Заморозка до 5 календарних днів
✔ Знижка 5 % на додаткові послуги (пресотерапія, послуги масажу)
✔ Безкоштовне стартове персональне тренування (виключно при умові придбання фізкультурно-спортивних послуг вперше, а не в разі подовження Клубної Картки

2.11.4. Комплекс послуг, які входять до основної Клубної Картки «АБОНЕМЕНТ НА 6 МІСЯЦІВ»
✔Відвідування Клубу згідно типу Клубної Картки.
✔ Повний доступ до тренажерного залу (6 днів на тиждень)
✔ Використання всього спортивного інвентарю
✔ Безкоштовна діагностика фізичного стану тіла за допомогою професійного аналізатора «Tanita»
✔ Безкоштовні 6 сеансів пресотерапії
✔ Користування душовими кабінами та засобами індивідуальної гігієни
✔ Користування індивідуальною шафою в роздягальні на період перебування в Приміщенні Клубу.
✔ Користування комплектом рушників в день відвідування
✔ Консультація з тренером
✔ Індивідуальний план тренувань (за умови придбання фізкультурно-спортивних послуг тренера)
✔ Участь у групових заняттях (відповідно до розкладу).
✔ Заморозка до 10 календарних днів
✔ Знижка 5 % на додаткові послуги (пресотерапія, послуги масажу)
✔ Безкоштовне стартове персональне тренування (виключно при умові придбання фізкультурно-спортивних послуг вперше, а не в разі подовження Клубної Картки)

2.11.5. Комплекс послуг, які входять до основної Клубної Картки «РІЧНИЙ АБОНЕМЕНТ »
✔Відвідування Клубу згідно типу Клубної Картки.
✔ Повний доступ до тренажерного залу (6 днів на тиждень)
✔ Використання всього спортивного інвентарю
✔ Безкоштовна діагностика фізичного стану тіла за допомогою професійного аналізатора «Tanita»
✔ Безкоштовні 12 сеансів пресотерапії
✔ Користування душовими кабінами та засобами індивідуальної гігієни
✔ Користування індивідуальною шафою в роздягальні на період перебування в Приміщенні Клубу.
✔ Користування комплектом рушників в день відвідування
✔ Консультація з тренером
✔ Індивідуальний план тренувань (за умови придбання фізкультурно-спортивних послуг тренера)
✔ Участь у групових заняттях (відповідно до розкладу).
✔ Заморозка до 60 календарних днів
✔ Знижка 10 % на додаткові послуги (пресотерапія, послуги масажу)
✔ Безкоштовне стартове персональне тренування (виключно при умові придбання фізкультурно-спортивних послуг вперше, а не в разі подовження Клубної Картки)

3. Додаткові послуги. Правила користування.
3.1.До додаткових/індивідуальних послуг відносяться: персональні тренування, консультації фахівців,/авторські студії, пресотерапія, послуги масажу, переоформлення, відновлення Клубної Картки та ін. Повний перелік додаткових/індивідуальних послуг знаходиться на рецепції і/або у відділі продажу Клубу.
3.2. Попередня оплата є необхідною умовою для надання Послуг Клієнтові Клубу фахівцем Клубу.
3.3.Плата за додаткові послуги може бути здійснена шляхом поповнення «Авансового рахунку» у готівковій або безготівковій формі в гривнях лише через касу Клубу або через мобільний додаток, та списанням з балансу грошових коштів на рецепції Клубу за надані, отримані або замовлені Послуги.
3.4.Відвідування Клубу Клієнтом можливо тільки за умови відсутності у нього заборгованості перед Клубом, що підтверджується відсутністю від’ємного балансу, тобто наявністю позитивного балансу на «Авансовому рахунку» Клієнта. У випадку нестачі коштів на «Авансовому рахунку» Клієнта та/або використання ним послуги «Лімітного рахунку», внаслідок чого у Клієнта виникла заборгованість перед Клубом, Клуб має право обмежити Клієнту доступ на територію Приміщення Клубу та до деяких Послуг до моменту погашення Клієнтом такої заборгованості.
3.5.Проведення персональних тренувань або групових занять Клієнтами або Гостями Клубу у будь-якій зоні Клубу ЗАБОРОНЕНЕ. При порушенні цієї умови, адміністрація Клубу залишає за собою право усунення від тренування і виключення порушника/із числа Клієнтів Клубу без відшкодування Клієнту залишку сплаченої ним суми за Договором та/або Додатковою угодою.
3.6.Попередній запис на додаткові/індивідуальні послуги Клієнт здійснює особисто. Клієнт може самостійно обрати тренера оплаченої категорії, для отримання послуги з персональних тренувань або скористатись порадою фітнес консультанта щодо вибору тренера. В разі відмови Клієнта від тренера з будь-якої причини, Клієнт може скористатись послугами з персональних тренувань іншого тренера оплаченої категорії або нижче, при цьому перерахунок кількості тренувань чи вартості залишку послуг не відбувається.
3.8.Клієнт Клубу має право відмовитися від надання Послуги, попередивши про це Клуб не пізніше, ніж за 6 (шість) годин до початку надання Послуги. Повідомити про відмову необхідно фахівця, який надаватиме Послугу або адміністратора Клубу. У разі скасування та/або перенесення Послуг при умові порушення Клієнтом строків встановлених цим пунктом, такі Послуги вважаються наданими у повному обсязі та вартість таких Послуг підлягає обов’язковій оплаті за рахунок коштів Клієнта: шляхом автоматичного їх списання з «Авансового рахунку» Клієнта, який знаходиться в розпорядженні Клубу, або за допомогою послуги «Лімітний рахунок». Оплата, здійснена за такі зарезервовані Послуги поверненню не підлягає. Запізнення на будь-яку зарезервовану Послугу, більше ніж на 10 хвилин не допускається. При перевищенні встановленого у цьому пункті Правил часу запізнення Послуга вважається отриманою у повному обсязі, і перенесення її надання на інший час не допускається ні за яких умов, окрім чітко зазначеного вище.

3.9. Правила користування індивідуальною шафою
3.9.1.Клуб надає Клієнту індивідуальну шафу в роздягальні для зберігання спортивного інвентарю та/або іншого майна (окрім цінних речей, документів, мобільних телефонів, грошей)Клієнту в користування на час візиту до Клубу
3.9.2.Клієнт має право залишати і забирати речі з індивідуальної шафи в період відвідування ним Клубу
3.9.3.Клуб має право в цілях безпеки, проводити відкриття камер зберігання, які не були звільнені клієнтами по закінченні їх пролонгованого часу і вилучати залишені там речі, які зберігаються протягом 7 (семи) днів. По закінченні 7 днів з моменту вилучення, клуб відповідальності за вилучені речі не несе.
3.9.4.У разі втрати, поломки або пошкодження ключа який закриває шафу, клієнт зобов’язаний відшкодувати вартість згідно прейскуранта.
3.9.5.Клуб не несе відповідальності за збереження цінних речей, документів, мобільних телефонів, грошей, залишених Клієнтом разом з речами в індивідуальній шафі для зберігання, за наслідки, пов’язані з порушенням клієнтом цих правил та/або інших документів, встановлених на території Клубу, а також за шкоду, заподіяну клієнту діями третіх осіб.

4. Режим роботи Клубу
4.1.Клуб відкритий для відвідування з 07:00 до 22:00 (понеділок – субота) впродовж усього року з урахуванням технічних перерв, окрім 1 січня.
4.2.Режим роботи залу групових програм визначається розкладом на стенді в Приміщенні Клубу і/або рецепції Клубу.
4.3.Режим роботи чергового інструктора тренажерного залу з 07:00 до 21:45 (понеділок – п’ятниця).
4.4.Кількість технічних перерв в роботі Клубу і/або окремих його залів, приміщень, а також їх тривалість визначається відповідно до санітарних правил і норм України, а також норм технічної експлуатації.
4.5.Адміністратори Клубу мають право в 21:30 (понеділок-субота) зупинити роботу музичної техніки і LCD- панелей.
4.6.Клієнти Клубу в 21:45 (понеділок-субота) повинні покинути Приміщення Клубу, призначені для заняття, для завершення роботи Клубу.
4.7.Клієнт зобов’язаний залишити Приміщення Клубу не пізніше встановленого часу закриття Клубу або згідно з режимом відвідування за типом обраної ним Клубної Картки, в залежності від того, що наступить раніше.
4.8.Клуб залишає за собою право змінювати режим роботи Клубу в цілому або окремих його залів і приміщень у зв’язку з проведенням в Клубі спортивних заходів, за умови розміщення інформації на рецепції Клубу не менше ніж за 3 (три) календарних дні до дати початку заходу.
4.9.Клуб залишає за собою право при проведенні профілактичних та ремонтних робіт обмежити або припинити доступ відвідувачів в зони, де проводяться зазначені роботи.
5. Правила відвідування Клубу
5.1.Відвідування Клубу можливе лише при наявності активної Клубної Картки. Клубна карта пред’являється адміністратору рецепції Клубу. Клубна Картка не підлягає передачі третім особам.
5.2.За відсутності Клубної Картки доступ в Приміщення Клубу можливий за допомогою мобільного телефону . При втраті або пошкодженні, Клубна Картка має бути відновлена Клієнтом за додаткову плату, відповідно до діючого прейскуранту цін Клубу. Процедура відновлення Клубної Картки відбувається у адміністратора Клубу при пред’явленні документу, що засвідчує особу Клієнта
5.3.Клієнти Клубу зобов’язані дотримуватися і підтримувати громадський порядок та загальноприйняті норми поведінки, поважно поводитися по відношенню до інших відвідувачів, обслуговуючого персоналу, не допускати дій, що створюють небезпеку для оточення. Заборонено турбувати інших відвідувачів Клубу, порушувати чистоту і порядок, використовувати у розмові нецензурні вирази, лайку.
5.4.Якщо вільні або мимовільні дії Клієнта Клубу створюють загрозу для його власного життя (здоров’я) або для життя (здоров’я) оточуючих, а також, якщо вище вказані дії суперечать загальноприйнятим нормам моралі та етики, співробітники Клубу мають право застосувати заходи до вказаних осіб у вигляді відсторонення від тренувань (перебування в Приміщенні Клубу), виведення за межі Приміщення Клубу або виклику співробітників правоохоронних органів.
5.5.Для зберігання особистих речей на час знаходження в Приміщенні Клубу необхідно користуватися спеціально обладнаними шафами в роздягальнях, а для зберігання цінних речей на час знаходження в Приміщенні Клубу – спеціально обладнаними міні сейфами, розташованими в зоні рецепції Клубу. Усім відвідувачам рекомендується уважно відноситься до особистих речей, не залишати їх без нагляду, не довіряти їх іншим особам. За загублені та/або залишені без нагляду речі Клуб відповідальності не несе. Після закінчення тренування/заняття шафа в роздягальні Клієнтом звільняється, а ключ з браслетом передається адміністратору рецепції Клубу. Усі знайдені на території Приміщення Клубу речі зберігаються впродовж 7 (семи) календарних днів. Інформацію про забуті речі можна отримати у адміністратора рецепції Клубу.
5.6.При втраті ключа від индівидуальної шафи який отриманий на рецепції Клієнт зобов’язаний негайно повідомити про це адміністратора рецепції Клубу. В такому разі речі видаються Клієнту на підставі звернення Клієнта, при пред’явленні ним документа, що посвідчує особу (паспорт) і доказів приналежності йому речей (опис речей, що зберігаються в камері зберігання/схову).
5.7.Покидаючи Приміщення Клубу, Клієнт повинен здавати адміністратору рецепції Клубу ключ від індивідуальної шафи, а також будь-які інші предмети, орендовані ним на час даного відвідування Клубу. У разі втрати (пошкодження) Клубної Картки, ключа або замку від шафи, іншого майна Клубу, Клієнт Клубу зобов’язаний відшкодувати вартість загубленого (пошкодженого) майна відповідно до діючого прейскуранту цін Клубу.
5.8.При акцептуванні Договору Клієнт Клубу підтверджує, що ні він, ні його неповнолітні (малолітні) діти, які відвідують Клуб разом з ним, не мають медичних протипоказань для заняття фізкультурою, спортом, фізичних навантажень і Клієнт Клубу повністю бере на себе відповідальність за стан свого здоров’я та за стан здоров’я своїх неповнолітніх (малолітніх) дітей.
5.9.Клієнт Клубу зобов’язаний самостійно та відповідально контролювати своє власне здоров’я. За наявності гострих інфекційних і/або шкірних захворювань, а також при загостренні хронічних захворювань, слід утриматися від відвідування Клубу.
5.10.За наявності ознак гострого або хронічного, інфекційного та/або шкірного захворювань у Клієнтів Клубу, відвідування Клубу заборонено. При недотриманні даного правила, Клуб залишає за собою право тимчасово відсторонити Клієнта Клубу від відвідування Клубу до повного одужання і вимагати оригінал довідки від лікаря – фахівця.
5.11.В цілях безпеки Клієнта, в Клубі ведеться відеоспостереження. Акцептуванням Договору Клієнт Клубу погоджується на проведення відеоспостереження в Клубі.
5.12.Клієнти Клубу зобов’язані дотримуватися правил особистої гігієни, використовувати рушники під час занять, не використовувати різкі парфумерні запахи.
5.13. На території Приміщення Клубу ЗАБОРОНЕНО:
5.13.1.Вживати та/або поширювати в Приміщенні Клубу алкогольні напої, медикаменти, наркотичні засоби, а також палити на території Приміщення Клубу
5.13.2.Знаходитися на території Приміщення Клубу зі зброєю, приносити в Приміщення Клубу легкозаймисті, вибухові речовини і боєприпаси
5.13.3.Кіно-, відеозйомка і фотографування в Клубі Клієнтами та/або Гостями Клубу без спеціальної домовленості з адміністрацією Клубу
5.13.4.Самостійно вмикати і вимикати звукову, теле-, відеотехніку, комп’ютерну техніку Клубу, використовувати розетки для підключення електронних пристроїв, регулювати будь-яке
інженерно-технічне устаткування
5.13.5.Вмикати та програвати власні музичні носії на музичному обладнанні Клубу. Входити на територію службових та інших технічних приміщень без спеціального на те дозволу персоналу Клубу.
5.13.6. У роздягальнях та саунах сушити і розвішувати білизну, рушники та інші речі
5.13.7. Користуватися фенами у роздягальнях для сушіння речей
5.13.8.Користуватися приладдям для гоління в душових, з метою уникнення спричинення незручностей Клієнтам Клубу, а також для попередження засмічення каналізаційних мереж
5.13.9.Користуватися маслами, медом, косметичними засобами в вигляді скрабів, меленою кавою в душових Клубу.
5.13.10. Забороняється знаходитися дітям віком, доросліше 3 років у роздягальнях та саунах протилежної статі
5.13.11. Приносити та вживати свої продукти харчування на території Клубу. Клієнт клубу може скористатися фітнес-баром на території Клубу.
5.13.12. Вживати їжу в місцях, призначених для тренуваньі в роздягальнях.
5.13.13. Виносити майно Клубу за межі Приміщення Клубу.
5.13.14. Дії інтимного характеру в Приміщенні Клубу.
5.13.15. Самовільно розміщувати на території Приміщення Клубу оголошення, рекламні матеріали, проводити опитування. При порушенні цієї умови, адміністрація Клубу залишає за собою право усунення від тренування і виключення порушника/ів з числа Клієнтів Клубу без відшкодування Клієнту залишку сплаченої ним суми за Договором та/або Додатковою угодою.
5.14. Правила відвідування тренажерного залу.
5.14.1.З метою безпеки та профілактики травм при занятті, Клієнту Клубу рекомендується пройти медичне обстеження. Пам’ятайте, що Клієнт Клубу несе особисту відповідальність за своє здоров’я і звільняє Клуб від якої-небудь відповідальності за можливі травми та/або нещасні випадки на території Клубу. Без дозволу лікаря- фахівця на здійснення фізичних навантажень, Клієнт Клубу займається на власний ризик.
5.14.2.При першому відвідуванні тренажерного залу, Клієнт Клубу повинен пройти Вступний інструктаж.
5.14.3.Клієнт Клубу повинен дотримуватися правил техніки безпеки та правил експлуатації тренажерів.
5.14.4.Відвідування тренажерного залу можливе лише в змінному спеціальному спортивному одязі та закритому взутті (кросівках), призначених для заняття фітнесом. Змінне взуття має бути чистим (без піску та бруду на протекторі підошви) і обов’язково закрите. Під час тренувань верхня частина тіла має бути закрита і необхідна наявність індивідуального рушника.
5.14.5.Щоб уникнути отримання травм, Клієнт Клубу повинен дотримуватися основних принципів тренування, інформацію про які він отримав при проходженні Вступного (ознайомчого) інструктажу. При необхідності Клієнт Клубу може звернутися за допомогою до інструкторів Клубу.
5.14.6.Після виконання вправи, Клієнту Клубу необхідно прибирати за собою обладнання та предмети особистого користування.
5.14.7.ЗАБОРОНЕНО залишати грифи, гантелі та інші вільні ваги з упором на стіни, дзеркала чи інші конструкції. Необхідно повертати обладнання в спеціально відведені для даного місця. Клієнти Клубу несуть матеріальну відповідальність за втрату або псування використовуваного обладнання, інвентарю, а також іншого майна Клубу.
5.14.8.ЗАБОРОНЕНО пересувати тренажери та кидати інвентар на підлогу, оскільки це призводить до псування підлогового покриття і підвищує рівень шуму.
5.14.9.Для безпеки Клієнта Клубу, вправи з інвентарем, що складають максимальну вагу в тренажерному залі рекомендується виконувати з інструктором або досвідченим партнером.
5.14.10. Щоб уникнути нещасних випадків, присутність дітей молодше 14 років в тренажерному залі ЗАБОРОНЕНА, за виключенням проведення персонального тренування.
5.14.11. Діти старше 14 років можуть займатися в Клубі самостійно, відповідно до розкладу роботи Клубу за наявності письмової заяви від батьків або законних представників. Батьки несуть особисту відповідальність за дітей на території Клубу, при цьому на дітей поширюються усі правила та документи, що регламентують роботу Клубу.
5.14.12. Інструктор має право перервати тренування, що проводиться батьком чи матір’ю з порушенням норм безпеки та що завдає шкоди неповнолітній дитині.
5.14.13. Клієнти Клубу несуть матеріальну відповідальність за псування та втрату спортивного інвентарю. У разі поломки спортивного інвентарю, Клієнти Клубу зобов’язані повідомити про це черговому інструктору.
5.14.14. Будь-який з тренажерів може бути обмежений для користування у будь-який момент (ремонт, профілактичні роботи). У разі поломки тренажеру, Клієнт Клубу повинен повідомити про це черговому інструктору. Самостійне усунення поломок ЗАБОРОНЕНЕ.
5.14.15. Використовувати магнезію (білий порошок або розчин, що є окисом магнію або сіллю магнію та призначений для підсушування рук і, як наслідок, збільшення надійності хвату) та крейду ЗАБОРОНЕНО.

7. Завершальні положення.
7.1.Клуб має право в односторонньому порядку вносити зміни та доповнення до цих Правил клубу. Нові Правила замінюють попередні, про що Клуб інформує Клієнтів Клубу не менше ніж за 3 (три) календарних дні до вступу їх в дію, шляхом розміщення на рецепції Клубу та на Веб-сайті Клубу. З дати вступу в силу зміни та доповнення стають обов’язковими до виконання Клієнтом. В разі, якщо Договором та/або додатковими угодами до нього та/або умовами користування Клубними Картками та/або спеціальними пропозиціями Клубних Карток встановлено додаткові вимоги, спеціальні умови та інші положення, що передбачають певні обмеження щодо Клієнта в порівнянні з умовами цих Правил, то такі вимоги, спеціальні умови та інші положення, що передбачають певні обмеження щодо Клієнта в порівнянні з умовами цих Правил мають переважну силу і Клієнт повинен їх дотримуватись.
7.2.Клуб має право в односторонньому порядку розірвати Договір, у разі порушення Клієнтом Клубу цих Правил або умов Договору та/або обмежити доступ до Клубу на розсуд адміністрації Клубу.
7.3.Клуб має право надавати Комплекс послуг та додаткові послуги із залученням сторонніх фахівців.
7.4.У випадку дострокового розірвання Договору та/або у разі порушення цих Правил, оплата за невикористаний час за Клубною Карткою та/або Договором не повертається.
7.5.Усі спори та розбіжності, що виникають між Сторонами за цими Правилами, вирішуються шляхом проведення переговорів між Клубом та Клієнтом Клубу. Розбіжності, при наявності яких Сторони не досягли домовленості, підлягають розгляду в судових органах за місцем знаходження Клубу.
7.6. Все, що не врегульовано положеннями цих Правил, регулюється законодавством України.
7.7.Клуб має право отримувати в офіційному порядку інформацію про Клієнтів в правоохоронних та імміграційних органах з метою недопущення на територію Приміщення Клубу осіб, чия присутність, поведінка та інші дії можуть викликати негативне відношення інших Клієнтів або наразити їх на небезпеку.
7.8.Клуб залишає за собою право відмовити в укладенні Договору особі, відносно якої у Клуба є достатні підстави вважати, що укладення Договору може спричинити зниження рівня безпеки і комфорту на території Приміщення Клубу, а також обмеження прав, свобод та інтересів персоналу та Клієнтів Клубу.
7.9.Клуб має право відмовити у доступі до Приміщення Клубу Клієнту Клубу, у якого є заборгованість щодо оплати додаткових послуг або штрафів.
7.10.За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань, встановлених Договором та цими Правилами, Клуб і Клієнт Клубу несуть відповідальність відповідно до Договору, цих Правил та чинного законодавства України.
7.11.За технічні незручності, викликані проведенням сезонних, профілактичних або аварійних робіт службами комунального господарства, Клуб відповідальності не несе.
7.12.Адміністрація Клубу не здійснює контроль та не несе відповідальності за наявність вільних місць для особистого автотранспорту Клієнтів Клубу на стоянці.
7.13.Клієнт Клубу не може розірвати Договір, якщо укладення Договору було на пільгових умовах або в період акції. Вартість, сплачена за Клубну Картку, поверненню не підлягає. Якщо Клієнт не відвідує Приміщення Клубу та/або не використовує свою Клубну Картку та/або використовує її не у повному обсязі внаслідок вагітності, відрядження, зміни місця проживання, хвороби та/або внаслідок будь-яких інших причин, строк дії Клубної Картки не змінюється, а дата закінчення строку її дії не переноситься.
7.14.В усьому іншому, що не врегульовано Договором та цими Правилами, Клуб і Клієнти Клубу повинні керуватися законодавством України.

Клуб:
ФОП Малашко Олександра Олександрівна
РНОКПП 3806600941
Україна, 79000, м. Львів вул. Голубовича,22
UA 88305299000002600201081036
ПРИВАТБАНК

ФОП Малашко Олександра Олександрівна